Tunetastic = fantastic tune

Det rusar i hela kroppen, jag sprudlar, jag blundar, jag njuter, jag drömmer, jag tänker, jag skapar.

Jag startar nu den här bloggen för att få ur denna härliga känsla man får när när upptäcker nya känslor i nya och gamla låtar, när man blir sådär euforisk som man bara kan bli av musik. Kulturkickar och musikaliska resor i alla stilar och former. Det enda jag kommer vara säker på är att jag är berörd av det jag just upplevde.

Mitt namn är förresten Revin och jag är utbildad inom musik & event och jobbar i en inspirerande och kreativ musikbransch och lyssnar därmed på musik dagarna i ända. Ibland kommer jag bjuda på en gammal favorit, och ibland delar jag med mig av det absolut färskaste! Tänk på att jag bara delar med mig av musiken via länkar eller YouTube och alla rättigheter tillhör upphovsmännen. Så om ni gillar det ni hör: stötta dem och köp musiken! :-)

Det vore synd att inte ta tillfället i akt och låta er njuta av något så fantastiskt som radio protector.


Artist - 65daysofstatic / Titel- Radio Protector / Album - Escape From New York


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0