Rise Against

bästa Rise Against! Seriösa och viktiga ämnen är ofta ett genomgående tema i bandets låtar, och deras fantastiska energi får mig att spela lufttrummor och bli upprymd gång på gång. En grym kombo!
Här kommer några favoriter från punk-rockbandet som dessutom är duuuktigt bra live!
Var så svårt att välja mellan alla bra låtar, så här är en länk till min Rise Against-spellista på Spotify.

Swing life away från albumet Siren Song Of The Counter Culture (2004)


Behind Closed Doors från albumet The Sufferer & the Witness (2006)


Savior från albumet Appeal to Reason (2008)


Help is on the way från albumet Endgame (2011)


Kommentarer
Postat av: Elias

Love this band! Men ingen video från de två första albumen? Det är ju dom som är bäst! Lägg till Heaven knows t.ex. :)

2011-04-19 @ 06:00:56
Postat av: Revin

Elias!

Jag håller helt med om att det finns många goobitar från de två första skivorna, därför postade jag länk till min playlist där jag har fler låtar med, framför allt från första. Alive and well, Everchanging, gethsemene... :) minns faktiskt inte hur Heaven knows går så ska genast lyssna!

2011-04-19 @ 14:42:50
URL: http://tunetastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0